Tuesday, December 26, 2006

kenduri kawin

smalam baru balik dari kedah.. tgk sepupu kawin.. tingat plak masa majlis kawin 3 thn dulu.. kepada yang belum kawin lagi.. seblum kawin kenala ada simpanan yang cukup. banyak duit nak pakai time kenduri kawin ni. ye la kita nak kawin cuma skali jer seumur hidup (insyallah), so.. nakla buat kenduri tu seindah yg boleh (xdela buat grand cam siti n datuk k tu.. kalo mampu ... xpela :) ..)..nanti gambar tu bolehla simpan untuk kenangan peribadi dan untuk rujukan anak cucu kita nanti. kepada yang dah ada couple, dah btunang dan akan kawin x lama lagi.. saya sarankan buatla banyak rujukan.. baca buku cemana nak uruskan kewangan dgn betul. sbb bukan masa kwn je nak pakai duit.. lps kwn pun pakai duit jugak..
Telah terbit... buku terhangat di pasaran untuk orang2 yang sedang mabuk bercinta... belila buku maskahwin di bawah ni.



Sebuah buku panduan yang memang praktikal untuk orang2 yg nak kahwin tapi tak cukup duit. Dalam buku tu dia bagi panduan mcm mana nak urus kewangan, mcm mana nak simpan duit dan juga mcm mana nak cari duit tambahan.

Memang berbaloi lah kalo baca... kepada awek-awek yang pakwenya asyik mengeluh takde duit.. mungkin leh hadiahkan buku nie pada mereka.. k kalo sapr nak tgk dia punya sample, click here. Anda memerlukan perisian "acrobat reader" untuk membuka bukutersebut. Jika anda tidak mempunyai perisian tersebut, sila download perisian tersebut yang boleh di dapati secara percuma di adobe Semoga anda gembira membacanya.

No comments: