Tuesday, May 08, 2007

da bears family in terengganu

finally, balik juga kami ke tganu.. lps 2 kali x jadi balik bulan lepas.. kami balik 4hb May (jumaat lepas).. dan skang ni mama bear masih berada di tganu... syukur sgt baby bear ok sepanjang 7 jam duk dlm keta.. riso jugak kot dia meragam.. selama berada di sini apa lagi kami makan la nasidagang puas.. sampai 2 bungkus sorang pun abis utk breakfast.. yela biasa kat umah asyik2 oat/roti je.. kalo macam ni tiap2 pagi gemukla mama bear..
smalam papa bear dah balik ke melaka, tinggala mama bear n baby bear kat tganu ni.. tokki pun dah pencen.. smalam tok n tokki bawak kami jalan2 kat bandar tganu.. dengar cetanya January 2008 ni Majlis Perbandaran K.Tganu (MPKT) akan dinaiktaraf ke Majlis Bandaraya K.Tganu (MBKT).. dah 7 bulan kami x balik, boleh tahan jugakla perubahan yang telah dibuat oleh kerajaan di sini.. mungkin ada baiknya kerajaan Pas merampas pemerintahan dulu2.. ini sebagai wake up call kepada kerajaan Umno supaya memberi lebih kemajuan pada yang betul2 memerlukan... di sini mama bear x boleh nak cakapla berpihak di sebelah mana.. sebabnya 2 belah parti ad pros n cons nya.. just wait n see..

2 comments:

Anonymous said...

Saya tahun lepas ada pi terengganu, cuti cuti malaysia. Dalam banyak2 negeri, terengganulah saya paling suka nak melawat. Macam cantik je pemandangan kat sana. Saya pasti akan melawat lagi (promote ni)

mamabear said...

bagus2.. datangla lagi ke terengganu.. :)kalo pape nak tau tanyala mamabear ye..