Monday, May 14, 2007

Pulau Redang

Hari jumaat baruni (8th May) tokki (atoknya babybear) ada kerja di Pulau Redang, walopun dah mula pencen.. tokki masih rajin nak buat keje.. :) apa lagi setelah mendapat kebenaran dari papabear, kami (termasuk tok) pun pergila ke Pulau Redang...
Alhamdlah, perjalanan kami ok dan selesa.. baby pun ok.. untuk sampai sana kami naik 2 bot.. mula2 bot besar (kapasiti lebih dari 100 org) lps2 bila dah sampai ke jeti pulau naik plak bot kecik.. yang bestnya ada porter lagi tolong angkat barang... kami menginap di Laguna Redang.. pemilik hotel tu berbangsa cina.. pelancong yg datang sini pun kebanyakannya cina.. 10% je org melayu.. bila tengok pantainya... sangatla cantik.. nanti nak ajak papabear datang baru seronok..
n 2 b continued (babybear dah ngantuk.. )

2 comments:

Anonymous said...

saya tahun lepas pergi pulau redang - company trip ada entry http://mylittletalk.blogspot.com/2007/04/pulau-redang.html untuk trip tersebut. Menginap pun sama dgn mamabear kat laguna redang. Memang cantik banget. Pasti akan kesana lagi. Kali ini akan bawa family. Mama bear pergi sendiri ke?

mamabear said...

hi edi,
mamabear pegi pun dengan office trip tokki si babybear ni.. tokkinya ada keje sana.. btol kata edi>cantik banget.. :) mamabear memang nak ke sana lagi.. bawa papabear..